introductie taal blok 5

prezi taal blok 5

Vandaag heb ik taal blok 5 geintroduceerd op een andere manier. Namelijk via een Prezi presentatie. Ik heb de vier belangrijke aspecten uit het blok met de leerlingen door middel van de presentatie besproken. Via de onderstaande link kunt u de presentatie bekijken.

De leerlingen zeiden aan het einde van de les: “Was dit de taalles? Het is zo snel gegaan.” De leerlingen hebben niet door gehad dat ik ongeveer een half uur met taal bezig zijn geweest. Het was interactief en de leerlingen vonden het heel erg leuk.

Ik hoop dat ik dit blok merk dat ik van te voren al een korte uitleg heb gegeven over de onderwerpen.

Klik op de link voor de presentatie:
http://prezi.com/3k3j7el9heou/taalles-introductie-hoofdstuk-5/?kw=view-3k3j7el9heou&rc=ref-13552364

Geef een reactie

