Dag 7 – 16 januari 2013 – informatiedag over het masterpiece

Masterpiece
Dag 7 – 16 januari 2013 – informatiedag over het masterpiece

Deze dag vanmorgen iets eerder vertrokken van huis. Er ligt een groot pak sneeuw dus het was druk op de weg. Bij aankomst in Den Haag zeker 25 cm sneeuw onder mijn voeten. De zevende dag stond helemaal in het teken van ons masterpiece. De eisen waar het masterpiece aan moest voldoen werden door middel van een prezi verteld. Het masterpiece is eigenlijk een verslag van het onderzoek wat je op je eigen school gaat doen. Het onderzoek dat gedaan moet worden op je eigen school moet voor de school een verbetering zijn op het gebied van ict binnen het onderwijs. Door deze lesdag heb ik veel ideeën gekregen voor mijn onderzoek, maar wil hierover eerst nog in gesprek met mijn directie en team op school. Dit omdat ik het onderzoek dan goed kan aansluiten op de wensen van mijn schoool.

Geef een reactie

